روزی که پا در جهان میگذاری. دنیایی را میابی که از آن توست و تو متعلق به آن دنیایی که هر چهار فصل بهار است. دنیایی که اعضایش برای عشق ورزیدن به تو دنبال بهانه نمیگردند.دنیایی هر چند کوچک اما وسعت عشقش دریا هارا در بر دارد.دنیایی که خانه توست و چه زیبا که در آن متولد شدی.گاه آنقدر به این خانه وابسته ای که کوله بارت را میبندی، خانه ات را با تمام اعضایش درون بقچه ای میپیچی و روانه میشوی ...به سمت ب دخترونه ...
ما را در سایت دخترونه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 28 مرداد 1400 ساعت: 20:08